apskaft.

Hej mina vänner!
Här sitter jag framför datorn en lördagkväll. Jag vet och inser hur patetiskt det låter. Och det är sant att jag har tråkigt, om någon hade ringt till mig och sagt att jag väldigt gärna fick komma på deras fyllefest...jag då hade jag väl inte tacksta nej precis. Men just ikväll är det så att alla människor är någon annanstans, dom sitter defeinitivt inte framför datorn och beklagar sig. Jag tror snart att jag spricker, den här dubbelhålan (mammas egenhändigt ihopsnickrade ord) Hindås tar kål på mig, den kväver mig. Och jag känner till det där tjötet om hur fint det är här, men ibland så läntar jag bara efter lite liv och rörelse.

Nej, nu skall jag inte klaga mer och nu när jag har öst ur mig alla surkärrinkomentarer över er mina kära läsare så känns det lite bättre. Jag kanske skall gå till köket och svicha ihop lite cocosbollar för att arbeta på min julfethet. Ja, så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Fan ta dig Sofia, ja sitter ju också bara hemma, vi hade kunnat dela på en vinare, ätit massa coccosbollar så att vi hade varit tvugna att vara sjuka på tisdagen eftersom vi hade sätt ut som valrossar, o tjuvrökt. De va ju bajs menmen de kommer andra gånger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback