Bättre att räkna dagarna i november då det inte regnar...

Hejs svejs!
Kom precis hem från dansen, det är verkligen ärligt talat skitkul. Man blir verklogen glad av brasiliansk dans, att bara få skaka lite rumpa och lyssna på rytmisk musik, det löser verkligen många spänningar, när man går därifrån så känner man sig som en geléorm.Jag vet att det låter lite underligt men jag tor att man måste uppleva det för att  verkligen skall uppskatta det. Jaja, imorgon är det tillbaka till praktiken, det är faktiskt kul det med. Det kanske låter en aning makbert men jag tycker att det är lite roligt att ta blodprover.
  
Att Johanna skall tillbaka till sjukhuset imorgon suger däremot om jag får vara helt uppriktig. Jag kan ömöjlogen förstå, men jag kan tänka mig hur frustrerande det måste kännas att just när man börjar må bättre och orka saker så skall man tillbaka till eländet igen. 
  Jag hoppas verkligen att du mår okej på måndag så vi kan gå o kolla på Borat, han är så rolig att man vrider sig i skrattkramper och inte får luft. Skratt hjälper lite grand mot allt som är jobbigt. Tänker på dej gumman...

Goodnight, sleep tight, don't let the bedbugs bite!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart vi skall på Borat!! Man orkar det man vill! I alla fall oftast..
Saknar dig gumman

Postat av: Maliiiiiiin ;)

Guud vilken fin bild på dig Sofia !!

2006-11-11 @ 20:02:09
URL: http://malinsofiaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback