Degdag.

Godkväll kära vänner!
Är ensam hemma i helgen, kan tyckas ganska skönt men när Johanna hade gått hem så blev det faktiskt ganska skittråkigt om jag skall vara riktigt ärlig (vi hade en riktig degdag, låg i soffan o käkade pizza, tack för att du gjorde mig sällskap:-) Har därför gått omkring här hela eftermiddagen och försökt att fördriva tiden med diverse aktiviteter. Jag har varit ute och promenerat i det förträffliga höstvädret(det där lät riktigt vidrigt käckt men...), jag har glott på tv, inte så mycket att välja på, såg aldeles nyss på "Den galna professorn 2" eller något i den stilen...suck. 
   Jaja, nu skall jag inte tjata mer om det. Var på halloweenfest igår, det var ganska kul faktiskt. Bestämde mig för att dumpa Nakenjanne, lite synd, hade kunnat bli ganska kul faktiskt. Killen i rökdykardräkt tog definitivt priset, helt klart originellt. Känner mig ganska tom i huvudet nu så jag skall nog gå och lyssna på lite Wolfmother.
Take care and have fun.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback