Isabell tvingade mej till det här..

Senaste impulsköp: Förmodligen min svarta mössa som jag ändå tappade bort.
Bästa fikat: Rooiboste och morotskaka.
Färg du hatar: Alla neonaktiga färger, speciellt vägarbetsorange.
Så får du motion: Jag joggar, dansar, poweryoga och så springer jag till bussen.
Om du var en blomma: Jag skulle nog vara en tidlösa.
Det dyraste du äger: Sakerna i mitt smyckeskrin.
Tidigaste barndomsminnet: Jag kommer ihåg att jag sprang ifrån mamma gråtande när jag inte ville borsta håret.
Samlar på: Det mesta man kan köpa på loppis...är en riktig hamster.
Pryl du inte kan vara utan: Min mp3-spelare, mina skivor.
Ditt livs aha-upplevelse: Min hjärna är ej sammarbetsvillig, kommer inte på någon.
Du gör med 100 upphittade kronor: Jag köper en ny mössa.
Nån du saknar: Mina två katter Skorpan och Smulan, min kanin Gosi-Långöra och min gammelmorfar David. 
När grät du senast: Förra veckan.
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: Att spela bingolotto med riktig inlevelse.
När är du gammal: När jag inte kan se blommorna på våren för att jag nästan är blind.
Höger eller vänster? Vänster.
Natt eller dag? Dag.
Felix eller Heinz? Heinz
NK eller Myrorna? Myrorna, självklart, känner mig som en ko i en biosalong när jag är inne på NK.
Rakad eller orakad? Beror på var, men om det gäller hakan så rakad, gillar inte skägg.
Blåögda eller brunögda? Spelar ingen större roll.
Naken eller pyjamas? Pyjamas, det är kallt att sova naken.
Linda Skugge eller Linda Rosing? Jadu, det var en fråga det...ganska rejäla stolpskott båda två anser jag.
Peter Stormare eller Peter Jihde? I don't give a fuck, hahaha
Kaffe eller te? Te, kaffe luktar gott men inget mer.
Champagne eller ramlösa? Ramlösa, champagne smakar surt pissvin med bubblor.
Bakispizza eller bakischirre? Pizza.
Engångssex eller engångstallrik? Engångstallrik 
Plastbestick eller plastbröst? Ett av varje...
7-eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån.
Glasögonorm eller linscooling? Glasögon är snyggt på många men antar att det är ganska besvärligt.
Planka eller pröjsa? Pröjsa, jag är för feg...
Yngre eller äldre? Beror på vem..
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Skulle verkligen tvivla på att det skulle funka, man måste ha lite lika åsikter för att kunna ha ett förhållande.
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Beror lite på vad, men jag är ganska bra på att förlåta.
Tycker du om ord? Jag älskar ord, speciellt mina egenhändigt komponerade.
Nämn namnet på en tennisspelare? Björn Borg.
Finns det någon du ogillar starkt? Ja,många men jag tänker inte nämna några namn.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Ja är så otroligt feg och konflikträdd.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Jag ber helst inte om hjälp, men om jag måste så jag ber hellre om hjälp än gör fel.
Är du svartsjuk? Nej ,har inte känt av det.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Ja, självklart.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Bokmärke, jag är en nörrd.
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? "Livet är kort men Rytkönen lång" av min favoritförfattare Arto Paasilinna.
Tycker du om att gå i skolan? Ja, för det mesta.
Vilket ämne gillar du bäst i skolan? Psykologi och drama när jag hade det.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Japp.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Jaodå.
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Atomubåtförare...om det nu heter så.
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "kom ut ur garderoben"? Jag hade blivit lite frövånad, men som det heter "all kärlek är bra kärlek":) 
Vad är ditt favoritpålägg? Ost och paprika.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Att jag nog har drömt något helsjukt som jag försöker analysera.
Är du troende? Nej, jag är ateist, om jag nu skall tro på något så blir det träden och blommorna.
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? Om dom kan sitt jobb så varför inte?
Tycker du om stearinljus? Ja, jag älskar ljus, har ljus överallt i mitt rum, vaniljdoft.mmm.
Använder du hårbalsam? Ja, i mängder.
Vilken färg har din tandborste? Lila.
Har du lök i köttbullarna? Ja, för det mesta.
Hav eller sjö? Sjön, fast havet luktar väldigt gott.
Har du någon skrivare? Ja, men den skriver ut allt i gult för tillfället.
Har du någon scanner? Nej.
Vad har du för väckarklocka? Ser ut som en miniatyr av vårat kylskåp med en display på.
Hur ofta klipper du tånaglarna? Ofta!
Har du hår på ryggen? Nix, i så fall är det bara ljusa fjun, är en sån blekfis.
Använder du hudlotion? Ja, varje dag, rosendoft ;)
Har du åkt ambulans någon gång? Nej, har bara drömt det en gång tror jag...
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Saltlakrits.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Jordnötsringar!Dom hade jag glömt.
Tycker du om Dr Pepper? Nix.
Äpple eller Päron? Äpple.
Äter du fiskbullar? Om jag måste.
Svettas du mycket? Nej, jag svettas för lite tror, det krävs 90-gradig bastu för att något skall ske här. 
När klippte du dig senast? Efter sommarlovet.
Vad kollade du senast hos doktorn? Mitt blodvärde.
Har du fått riktig massage någon gång? Ja då, pappa är massör.
Tycker du om rökt kött? Är inget stort fan av kött i allmänhet, så nej.
Vilken är din favorit på McDonalds? Kycklingburgare.
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? Om jag måste välja, så Mc Donalds.
Platt eller vanlig dataskärm? Platt, tar minst plats.
Vad har du för mobiltelefon? En Sony Ericson med grus i knapparna och glapp i joysticken.
Vad är den värsta sjukdom du haft? Scharlakansfeber. (stavas det så?)
Lever din mormor? Japp.
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Förmodligen motionera eller gå och lägga mig.
Använder du tofflor? På vintern när jag fryser.
Använder du morgonrock? Varje morgon.
Är du en Besserwisser?Kanske lite, mot min egen vilja.
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Ja, om det är vinter och ingenting ruttnar, samt om mjölken inte smakar eller lukta skumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback