Allt i röttgultorange...

Jag tycker om idag, det är en mysig dag, det är höst.
   Första "riktiga" dagen på praktiken igår, det var så mycket nytt så det sjöng i öronen på mig. Blev nerskickad för att se på en operation, jag såg på när de sågade brände och höll på med någon slags äcklad fascination. Det var helt klart en upplevelse utöver det vanliga. Var och badade i söndags med mamma och mormor, det var mysigt. Det var "tantkväll", inga skrikiga barn eller plaskande ungpojkar, bara en massa tjocka tanter och tända ljus. Upplevde för första gången på länge riktigt lugn, aromabastun var verkligen ett skitbra sätt att få loss lite spänningar.
   Sitter nu här och lyssnar på lite höstdystermusik och längtar efter något annat,vet inte riktigt vad.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Du längtar efter en redig karlakarl, jag drömde precis om en, han hade passat dig prima :)

2006-10-18 @ 12:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback