Höststorm...(i mitt huvud)

Jaha.
Det virvlar och susar och surrar unafört fönstret, ganska vackert faktiskt, jag tycker om när moder jord skakar om oss lite ibland. Kan vara skönt att få känna något. Idag är det lite tryckande lite tungt.
   Var med Johanna på sjukhuset igår, det gick bra och jag är så oerhört glad att hon slapp må som förra gången, var ängslig innan. Dagen var lång men det kändes endå som den gick ganska fort, kändes skönt att bara få vara där. När jag satte mig på spårvagnen vid 18.05 kändes det som att hjärnan var inlindad i något mjukt, som stötdämpning. Jag satte på musiken på hög volym och blåste ur skallen ordentligt. När jag kom hem var jag matt. Kollade på Anders & Måns, skrattade lite, det var skönt. Sedan gick jag och la mig för att hela natten höra vindbyarna kasta omkring träden utanför min trygga lilla bubbla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback