Idag hade jag gummistövlar på mig.

Godkväll mina hängivna läsare...
Slöar efter ännu en dag på praktiken, börjar bli lite svettigt nu, mycket ansvar. Känns som jag har en disktrasa i huvudet efter sju dagars arbete. Ska verkligen bli skönt med höstlov. Att bara få mysa runt i höstrusket med mina kära fina vänner (även mor,far o goa lilla Emil ;-) och inte känna att man måste gå ut som man känner på sommaren, för att det faktiskt pissregnar och miniorkaner virvlar omkrig i löven. Nej det ska faktiskt bli riktigt mysigt att bara få slöa runt och verkligen...tänka färdigt.
   Ser mycket fram emot den stundande Halloweenfesten, vet bara inte riktigt vad jag skall klä ut mig till? Funderade först på en hudfärgad kroppsstrumpa, lite hår på väl utvalda ställen samt en lite röd toppluva, voila, där har vi Nakenjanne. Men sedan kom jag på att det kanske inte står sig i konkurensen med sköna prinsessor och älvor, men suck, vem vill inte sticka ut,;-)?
Nej, nu ska jag faktiskt gå och lyssna på skrammel..sov gott.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahah, du stumpan, dig i en hudfärgad kroppstrumpa, jag längtar. grr

Postat av: Isabell

Jo snälla Sofia en kroppsstrumpa, du skulle vara hetast. I vilket fall som helst så ska jag sminka dig, inga alternativ muhahhaha

2006-10-24 @ 16:17:40
URL: http://annaisabell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback