Inte längre grått.

Söndag. Jag brukar inte tycka om söndagar, man sitter bara och väntar på att skolan skall börja och allt är vanligtvis tråkigt. Men idag tror jag bestämt att det är en bra söndag. Solen har gömt sig lite bakom dis, men jag har bestämt att den skall komma fram snart, visserligen tycker nog mitt skinn att den kan hålla sig där bakom. Dessutom kan jag njuta av Olas underbara stämma på The Arks nya skiva, det är lycka när de släpper något nytt. Det blir nu intensivlyssnande så att jag kan låtarna tills den 28, då blir det konsert!
   Och bara för att det är söndag och för att jag måste så skall jag läsa den trevliga boken "Någon kom i båten" som handlar om en paranoid psykotisk man som har stulit en båt, på båten bor en liten stum gubbe (jag tolkar det som hans hjärnspöke) osv. Denna bok skall jag analysera i psykiatrin. Djupt.
   Jag har köpt mig ett par psykedeliska gummistövlar. När min mormor så dem så sa hon "dom kan du ju ha på Hultsfred och om spriten tar slut så är det ju bara att titta på dem, man blir ju snurrig" En briljant idé. Nu tror jag bestämt att solen tittade fram bakom molnen och då kan jag inte sitta här. Nu skall jag gå ut och pina mina svenskbleka armar. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback