Tjoflöjt

Jaja, nu skulle man visst ta och skriva lite för första gången på länge. Idag är jag trött, är inte van vid det hårda livet (haha). Jag får skylla mig själv, men det har varit värt det. Partyt hos Johanna i fredags var ett sjöslag, hög växel, hög ljudnivå, hög alkoholhalt. Underbart trevligt helt enkelt. Jag har en gräslig träningesverk i nacken, jag hade sagt till mig själv att inte headbanga, men när Wolfmother åkte fram så var det kört (tack för dansen Anders, på Hultsfred blir det mer headbangande live).Träningsverken var ett faktum redan innan kvällen var slut. Det var riktigt kul att få träffa Johannas omtalade klass, väldigt sköna, spontana och minst sagt livliga människor.
   Och nix, efter fredagen var helgen inte slut, nej då, igår var det konsert, The Ark på Trädgår'n. Tänker inte skriva någon djuplodande recension, UNDERBART helt enkelt, sånmässigt var det skitbra, väldigt publiknära och extremt svettig, på slutet såg Ola ut som en dränkt katt, dock vacker som alltid!Trött i fötterna och blöt av svett bar det av till (efter ett mindre klädbyte, tur för mina medmänniskor) Stina i Majorna. Där kalasade jag på mitt överjävligt förskräckliga rosévin med smak av "Hallonkarameller & Gräs". Aldrig mer. Trots det snedsteget blev det många skratt åt minst sagt ovanliga, något grabbiga samtalsämnen. Så nu sitter jag alltså här, har plockat ner Hultsfredstältet som prytt vår gräsmatta några dagar för länge. Valborg i morgon, jag och Emelie skall se på elden och dricka lite mer vin (inte grässorten). Vi funderade på att kapa en scoutkanot men ångrade oss när vi kom på att det nog inte är så finkänsligt. 
   Lyssnar nu på "Uriel", håller på att somna på tangentbordet, det är nog inte meningen att jag skall skriva mer nu, godkväll.

Kommentarer
Postat av: anders

tack själv! och glöm inte att vi ska stå längst fram på hultsfred när wolfmother går på!

2007-05-01 @ 00:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback