Aaargghh!!!

Nu är jag faktiskt ilsk! Det är inte ofta jag blir riktigt överjordiskt förbannad, det går som allt annar i min natur, väldigt långsamt, men när jag väl blir det, ja då tar det hus i helvete! Anledningen till detta utspel idag beror på att jag för andra gången kuggade teoriprovet med två poäng, och den här gången färdades jag så långt som till den lilla skitstaden Skövde! De som såg mig när jag kom ut från den lilla sunkiga lokalen där vi trängdes framför sunkiga datorer måste ha trott att jag var gravt sinnessjuk eller att jag led av ofrivilliga spasmer. Jag sparkade på elskåp, jag slet av de oskyldiga löven från sina grenar och massakrerade i tusen bitar och sedan gick jag och köpte två förpackningar henna, jag tänkte att här måste något hända, jag skall fan färga håret eldrött bara för att utagera all denna ilska!!!
   Det går troll i det här urbota körkortet jag tragglat med i år och dar nu. Jag verkar inte lyckas med något som har med det att göra. Jag lovar att det sitter någon bitter gammal tankeöverförnade hagga på Vägverkets huvudkontor och sänder misslyckande tankar till min känsliga och lättpåverkade tonårsflickehjärna samtidigt som hon ser till att jag får den mest kärringstoppsbenägna bilen på körskolan och de omständigaste frågorna på teoriproven! 
Nu skall jag åka till gymet och banska skiten ur någon boxningskudde eller något!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback