åter!

Jag har blivit jävligt tråkig i sommar,har kommit på mig själv med att göra mig bekväm i min humorlösa tillvaro. Tror  delvis att det kan bero på regnet som i alla fall hållt mina fönster rena, men också på att jag blivit helt vanestyrd på det där jobba-äta-sovaviset. Men nu har jag vaknat, återupptagit mitt vanliga jag, jag känner, tänker, ser och är närvarande på ett tillfredsställande sätt...Och lugn är jag också, det känns som jag flyter frammåt, sida vid sida med tiden och allt runtomkring, en ganska skön tillvaro. Kan definitivt tänka mig att jag är trevligare att umgås med nu än för ett par veckor sedan, jag är även mer kontaktbar, både bokstavligt och bildligt talat, så nu får ni se upp kära vänner...Sofia har återuppstått ur dypölen och hon är i storform! Hahaha ;-)

Med kärlek, er tillgivna Sofia aka. Kung Adolf (nu skrattar du allt Isabell?!)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Muhahhaha min gode kung Adolf

2007-08-07 @ 19:50:15
Postat av: Anonym

du har inte blivit tråkig, det är du aldrig! Och tråkigt ska vi verkligen inte ha det nu till helgen och några dagar framåt! Gissa vilken haj som är den farligaste?

2007-08-10 @ 15:01:02
Postat av: Sofia

jag tror det är paddhajen?? har jag rätt:P

2007-08-10 @ 19:34:23
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback