Välkommen lille.

Den här dagen måste helt enkelt dokumenateras. Eller egentligen är det gårdagen, men eftersom jag fick nyheten i morse så får det vara idag som jag skriver. Igår fick familjen Anderson en liten ny medlem. En liten ny en kom till världen, en liten kusin som jag hoppas skall heta Måns, fast det kan ju inte jag bestämma, det kan lika gärna bli Sigfrid eller Melker, det spelar ingen större roll så länge han mår bra och luktar så där gott som bebisar gör så är jag lycklig.
   Hela dagen har jag gått omkring och varit glad och varm inuti, tanken på ett litet barn som föds ger mig de känslorna. Jag tror att det är moderlighet. Jag vill sluta dokumenattionen av dagen med att säga välkommen lilla kusin, jag kan inte vänta tills jag får hälsa på dig för första gången.
Peace.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åå vad roligt =D Hälsa o gratta!!

Postat av: Isabell

Nej Figaro Figaro Figaro ska barnet heta, spår att detta blir det nya inne namnet. Ja menar folk döper ju alltid sina barn efter kändisars, även om det är typ Göte. puss

2007-02-28 @ 19:31:32
URL: http://annaisabell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback