Koppla av??

Ja, så var det ju det där med att koppla av. Skolan slutade och sen bar det av till Hultsfred illa kvickt. Och där blir de ju, som alla vet, ingen direkt vila (å andra sidan ett väldans ös som gammelfarfar hade sagt). Hem från Hulstfred och min hjärna är fortfarande kvar, jag försöker varje dag febrilt dra och slita i den för att jag behöver den här, fan ta den att stanna i Småland!
   Tillbaka hemma till jobb och övningskörning och fan och hans moster. I morse var jag tvungen att masa mig upp för att åka till mölndal och köra. Jag blir så ilsk på min lilla fula bil som står utanför min dörr och flinar åt mig varje gång jag går förbi. Jag vill ta den och blåsa ett varv runt Ingelse själv, bara för att jag kan!
   Nu är det dessutm tomt här hemma, kära Emelie är i Montpellier och det är evighet tills hon kommer tillbaks, kära Johanna är i Bulgarien och partar loss...så jag fördriver tiden med att läsa och sova bort efterdyningarna från Hultsfred samt lyssna på musik liggande på min jättemadrassoffa med miljarder kuddar.
  That's it för idag! Peace and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback