Med en hjärna som ett skrumpet lingon...

sitter jag här och fösöker plugga naturkunskap, minskad bilogisk mångfald. Men det tar bara stopp, det känns som att jag pluggat oavbrutet i två veckor och nu får jag tvinga hjärna att berätta något relevant för mig. I morgon kommer Björn Rosenström till Lygnevi, det kan man ju bara inte missa. Jag sitter här och skrattar åt det skrällets urbota dumäckliga texter, han kan ju bara inte vara nykter när han skriver låtar?! Här är ett utdrag ur "Syster Gunnbritts Hemlighet"

"Hon är sugen på en get,
som går där på gården.
Den är så luden och så fet,
den är så vacker och så fin.
Hon vill så gärna ha en get,
en brutal och riktigt hård en.
Syster Gunbritts hemlighet, Syster Gunbritts hemlighet."

Bara det säger ju allt, så jävla interligent och moget! Precis vad min urkramade hjärna behöver!
   Nu skall jag försöka skriva lite till. Bye Bye Äppelpaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback