mental fasta.

Jag funderar på att skriva en bok. Måste på något sätt få utlopp för det som bubblar innanför mitt kranium, min mentala rastlöshet når snart oanade höjder. När jag inte ens får prata av mig med mina bästa vänner så befinner jag mig snart på randen till...ja, vem vet? Flum, flum, flum, jag tänker för mycket och jag kan inte sluta. Jag tänker till och med för mycket för att veta vad jag skall börja min blivande prosa med...
   Jag tro jag skulle behöva en rejäl "mental fasta" som Stefan Sundström skrev i en av sina böcker...dra någonstan helt ensam där det är jävligt tyst och tråkigt och stanna där tills man får lappsjuka. Det sägs hjälpa mot uppskruvat tankeskuttande, fäen, det skall jag prova. Sedan skall jag börja skriva ut allt det där...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snart ar jag hemma igen och da ska vi prata och prata och prata.. sa lange som vi bara orkar! Saknar dig!

2007-06-25 @ 14:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback