En vacker dag!

Maste bara meddela att dagen som idag har förflutit har varit magnifikt vacker. En lang radda bilder publiceras inom kort! Jag sitter här pa HBLA, var trevliga besöksskola, är seg i kolan och torr i käften efter en timmas tjöt om likheterna och olikheterna mellan Sverige och Österrikiske med en klass...Jag bara suckar och ger upp, jag skrattar till slut, pratar svenska svamlar och ut hoppar en och annan svordom, men kul är det i alla fall!
   Praktiken denna vecka är lite mer betungande, jag arbetar fran 8-17 med mycket sjuka människor, det är dock lärande och intressant. Nästa vecka vet jag inte var det bli, jag har hört att min handledare Helmut Steinkugler (stenkula, haha) som även är chef för hela tjottamojängen som kallas Pro Mente (där jag praktiserar) är mycket spontan, sa vem vet, jag kanske hamnar i en bergsby där de psyksjuka behandlas genom getvallning och att tugga barr? Jaja, nu skall jag avsluta denna lilla skrivstund och lalla tillbaka till rummet för middag, choklad, och kaffe som jag lärt mig dricka. Och allihopa i kör Urkartzelswurpf (eller nagot sadant, det betyder ekorrsvans)!

Kommentarer
Postat av: emma aka kungen

HAHAHAHA!steinkugler jag dör=)fest när du kommer hem baby!

2007-12-14 @ 07:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback