Grüss Gott!

Hej allihopa där hemma i Sverige! Detta blir ett kort inlägg eftersom jag sitter pa min praktikplats och skriver, det är sa trakigt att inte kunna svara pa era mail och liknande, önskar jag hade haft bättre tillgang till internet. Jag lever i alla fall och snön faller utanför fönstret, jag saknar alla er men skulle inte byta bort det här äventyret, det är en sadan upplevelse att vara här! Helgen var helt galen, party, party kan jag säga. Jag kan inte beskriva den i nagra korta meningar sa jag skriver mer en annan dag! Nu blev jag bortkörd fran datorn sa hejda för denna gangen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart du inte ska byta bort det här äventyret! Ta vara på tiden och gör allt du vill och känner för och lite till:)! Vissa dagar kan man längta hem utan att vilja åka hem på något konstigt vis..
Saknar dig! Pussar och kramar!

2007-11-27 @ 18:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback