Jag borde sova nu men jag kan inte.

Var fan har jag gjort av min dygnsrytm? Jag är jättepigg! Jag borde vara trött för klockan är snart läggdags, men nix pix, jag skulle gärna sitta här hela natten och lyssna på lite somrig reggae och bara slöa bort timme efter timme och skriva det ena meninslösa inlägget efter det andra, dricka ändlösa koppar rooiboste...tyvärr är inte detta möjligt eftersom jag skall till min underbart innovativa och uppfrikande skola imorgon klockan 08.20! Inatt drömde jag dessutom att det var en galen psykopat till tanta som först skull ha ihjäl en livrädd man, mannen hamnade på en sjukhusbrits där tanten sköt ihjäl honom med ett skott i pannan och det andra i halspulsådern, det minst sagt obehagliga i drömmen var att jag låg under britsen och fick störtfloden av blod rakt över mig vilket resulterade i ilsket tvättande med en gul sjukhussvamp i ett rostfritt stålhandfat...makabert...till råga på allt så försökte tantan sedan döda även mig, med en rysk kastkniv (fråga inte hur jag visste knivens ursprung) men jag överlevde genom att gömma mig bakom ett uppfällbart nattygsbord. Där har vi ytterligare en anledning till att jag inte längtar till sängens mjuka bolster...mardrömmar! Jag har trots min ovilja förberett mig för sömnens intåg genom att iklä mig min favorittshirt med motiv av Borås Badhus och trettioelva hål på alla möjliga klädsamma och mindre klädsamma ställen samt bytt från kastrullrock till lätt sövande Ital Skurk! Jag kanske borde plockat med mig lite läkemedel innehållande opiater från bulgarien, (galet som det är men de är tydligen receptfria där) det sägs ju att man sover rätt bra på dessa...nej skämt å sido, inget knark för min del ikväll om jag inte får för mig att tugga lite på min oidentifierade slingerkaktus, vem vet, det kanske ger oanade effekter! Jaja, nu ger jag mig! Goodnigt sleep tight, don't let the bed bugs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback