jag längtar tillbaka.

Jag tittade precis på bilderna från Hultsfred. De fick mig att le. Mitt jättestora superleende. Jag längtar tillbaka. Jag tror inte att jag förstod då hur jävla kul vi hade. Jag längtar tillbaka. Där kunde jag sannerligen vara mig själv till max utan några höjda ögonbryn, kvävda suckar eller andra yttringar till förljd av missnöje/irritation/fankanhonaldrigläggavhet eller liknande. Och alla underbara stolpskott som man korsade väg med! Herre gudrun! Trots damm, bakfylla, näsblod, blåmärken och bajamajjor så är det någonting jag garanterat är dum nog att göra om. Tills dess skall jag minnas, drömma...

That I live like a hermit in my own head.
But when the sun shines again,
I'll pull the curtains and blinds to let the light in.


Death Cad For Cutie - Marching Bands of Manhattan

Kommentarer
Postat av: johanna

vem längtar inte tillbaka...

2007-10-06 @ 11:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback