Löv

Det är fullt med långbeningar i huset, jag har sett fem stycken på tre dagar. Vad gör de vakna så här års?Borde inte de vila eller avlida eller något? I vilket fall så tycker jag inte så mycket om att ha dem närvarande men kan inte heller kallblodigt mörda dem, så det blir ett sjuhelsikes jagande. En liten notis från min vardag.
   Och nu är det lov och jag börjar en mening med Och...haha, där fick ni alla petiga svenskalärare!Och lovet är så gräsligt välkommet att jag inte vet var jag skall göra av mig själv. Jag hade tänkt att vila i veckan och rensa mitt arma huvud från framkrystade kursnamn där ordbajseri är det främsta kriteriet för godkännt. Jag skall sparka på löv. Det är mitt mål!God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback