And let the sun wrap its arms around me...


I want to live where soul meets body ,
And let the sun wrap its arms around me,
And bathe my skin in water cool and cleansing,
And feel, feel what it's like to be new.

Death Cab For Cutie - Soul Meets Body

Imorgon åker vi, incheckningen stänger 05.45. Bulgarien. Men jag lär hoppa upp ur sängen trots morgontimman. Fy fan vad underbart det skall bli, om vi skall tala klarspråk! Min till naturen bleka hy har under denna genomblöta sommar antagit blekhet i nästintill sjukliga proportioner. Och man kan ju alltid hoppas att det finns en massa vackra blommor i som jag kan ta kort på och förlora mig i. 
   Jag och min resekumpan och  en av mina två bästa vänner, Emelie, har bestämt oss för att lägga oss på varsin solstol med varsin färgglad sötsliskig östastatsvodka-mixad drink och inte röra oss på en vecka. Så skall det bli. Vi har även lovat att ha koll på varandra så alkoholkonsumtionen inte överskrider några obehagliga gränser (se Lördag 07-09-08 i valfritt uppslagsverk).
   Nu måste jag gå och packa och tvätta min nyklippta lugg! Ses om en vecka!

Peace, Love & Understanding!











Kommentarer
Postat av: Emelie

du är så bra!

2007-09-10 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback