Jag?Fruntimmer?!

Rooarrr, jag börjar bli rädd för mig själv..så smått. Jag tror att jag är på väg att bli ett hopplöst fruntimmer. Häromdagen så sade jag till en kollega att hennes favoritfilm 'dirty dancing' är en hopplös fruntimmersfilm. Till följd av detta uttalande fnittrade hon belåtet och svarade glättigt 'men jag är ju ett hopplöst fruntimmer,hihi' och skuttade iväg med sin blonda kalufs studsande i nacken likt en bumbibjörn på speed. Det var då jag insåg att jag själv är på väg utmed den stigen.. Jag uppskattar 'Sex and the city', må vara på ett enfaldigt fördrivatiden-vis men likväl uppskattar jag det och jag har glömt hur man bryter nacken av en fisk.. Terapi krävs! Jag startade i helgen med att trä på masken på kroken och hålla i fisken jag fiskat upp, en bit på vägen från gulligullträsket.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback