Lite klagan.

Jag skall inte hänge mig åt haranger med ilska gentemot vädret. Bara en ynka mening gällande detta skall få plats, här och i mitt medvetande. Det regnar, ja det gör det, detta gör mig lite ledsen eftersom jag trodde att det skulle sluta, stackars krokusar.

Jag gör inte mycket nu. Letar efter min Mars Volta-cd som jag gärna skulle vilja pryda min cd-hylla med. Men den är borta. Jag funderar över att jag gärna hade stannat kvar på Angereds Teater några veckor till, det  var givande och jag blev glad. I natt drömde jag att jag befann mig i ett gammalt dataspel, närmare bestämt Age Of Empires, mycket underligt då jag inte spelar dator. Det var en konstig dröm, jag hade hand om en hord med får och en hydda byggd av pinnar och ris.

"Och att våga hoppas på nåt fint är att skjuta sig i huvudet..." - Utan Personlig Insats.

Så sant så.

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag tror att det var en dröm från ditt förflutna, vi har ju alltid undrat över din kärlek för får, nu vet vi ;)

2008-03-09 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback