Resfeber:-)

Nu har jag resfeber. Det låter som en gräslig åkomma men är i verkligheten ganska angenäm. Försökte förklara för min mor hur det känns, det närmaste jag kom var att det är som ett litet djur springer omkring i kroppen.. Nu har jag sagt adjö till nästan alla (utom min kära farmor Ann-Britt som jag för övrigt skall hälsa på imorgon), släkt och vänner efter bästa förmåga. Något sorgligt i vissa fall, men som jag sa till Johanna när vi stod och kramades gång på gång utanför Mölnlycke Blomsterhandel, är att det finns tillfällen då man måste vara borta från dem man älskar för att få uppleva saker utöver det vanliga, så är det bara. 
  Och djuret fortsätter att sno runt i min arma lekamen, jag är lycklig! Det skall bli obeskrivligt underbart att åka efter all planering. Ja, jag kan ösa på med superlativ i tid och evighet. Ryggsäcken står packad, jag skall försöka koppla av en stund, kanske med lite själsdödande såpor och kel med katten (om han tillåter).

Guten Abend.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan Sofia. Jag träffade Emil igår han sa att ni hade de bra på resan även om han såg lite sådär förrvirrad ut och undade om ni verkligen hade det. I alla fall hoppas jag att ni har det riktigt bra och jag blev mer än nöjd när jag fick höra emils lite difusa svar. Sen har jag suttit och bläddrat i ditt arkiv läst din blogg bokestav för bokstav ord för ord. Du skriver så jäkla bra och roligt du borde ge ut en bok och jag menar allvar! ne nu måste jag återupp ta mitt plugg! Ciao


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback