Då var det snart dags..26/11.

Snart är det dags, sex dagar kvar idag. Då är det dags att åka iväg..ganska länge. Det blir intressant att se hur reaktionerna kommer bli på två och en halv månad ifrån det alltid så trygga Sverige och allt det inhyser. Just i detta nu tänker jag att det mest fantastiska med denna resan kommer att bli utmaningen, jag har länge saknat något som ruskar om lite i den alltför monotona vardagen. Det mesta är ordnat, köpt och injicerat i kroppen så jag antar att jag är redo!
   Frågan från omgivningen blir ofta, "vem skall du åka med?" och jag kan förstå det eftersom det är viktigt i sammanhanget. På den frågan kan jag bara svara att jag har det bästa tänkbara resesällskapet, Emelie och jag känner varandra utan och innan och jag råkar veta att vi utan problem kommer klara av varandras sällskap från 26/11 till 6/2!

Emelie och jag i Turkiet, Marmaris med mycket fula midsommarkransar a´la ljusmanchett.

Emelie och jag i Turkiet, Marmaris med gräsligt fula midsommarkransar a´la ljusmanchett.

Kommentarer
Postat av: Jag

vilken fin blogg du har;) Och otroligt snygga blommor i håret, äkta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback